pestanyes internes

Avituallaments

La Marxa del Garraf compta amb 6 avituallaments al llarg de tot el recorregut. Us facilitem tota la informació d'on es troben situats, l'hora de tancament, el que trobareu de menjar i de beure i com s'hi arriba a cadascun d'ells.

A1 - Campgràs  (G48 - G21) UTM: 31T 409.446 / 4.571.595
G45---> Punt quilomètric: 10.750 m.  Hora de tancament: 9.00 h.
G21---> Punt quilomètric: 10.750m.   Hora de tancament: 11.00 h.
Per escalfar el cos: beguda calenta, cafè, llet, xocolata, donuts i altres pastes. I aigua.
La gran tenda us espera. Ja heu fet la primera part costeruda, a partir d'aquí, tot baixada fins al mar pel GR 92, sender del Mediterrani.

Com arribar a Campgràs. Des de l'autopista C-32 cal agafar la sortida cap a les costes del Garraf. Es remunta una pujada i un cop dalt girem a cap a la dreta i recte direcció Rat Penat / Palau Novella / Parc del Garraf. Dins la urbanització passarem una rotonda i comença una molt forta pujada en ziga-zaga. Primer passarem per la zona d'escalada de Penya Ginesta, més amunt per la Pleta (punt d'informació del Parc) i seguint amunt arribarem al Pla de Querol, lloc on cal deixat el cotxe. COMPTE AMB ELS MARXADORS, US VINDRAN DE CARA. El camí que porta a Campgràs està barrat cal caminar per arribar al control al final del terra pavimentat.

A2 - Garraf  (G48) UTM: 31T 408.334 / 4.567.618
G45---> Punt quilomètric: 19.130 m.  Hora de tancament: 10.30 h.
Hora d'esmorzar: Entrepans de pernil, xoriço i formatge. Cafè, llet, xocolata, té, fruita i beguda com: aigua i vi.
L'avituallament enveja situat en un indret idíl·lic, a la cala del Garraf, a peu de sorra i a tocar del mar. Cal agafar forces perquè tornarem a agafar alçada a través del GR 92 que abandonarem a Can Lluçà.

Com arribar a Garraf. Des de l'autopista C-32 cal agafar la sortida cap a les costes del Garraf. Es remunta una pujada i es ressegueixen les costes. La sortida de la platja del Garraf està ben indicada, i es veu en el revolt anterior a prendre la sortida. COMPTE AMB ELS MARXADORS.

A3 - Plana Novella (G48) UTM: 31T 405.013 / 4.570.913
G45---> Punt quilomètric: 26.280 m.  Hora de Tancament: 12.30 h.
Per matar el cuquet: queviures, gominoles, codony, fruita, sucs i aigua.
Moment de recuperar, el camí baixarà per dins de la Plana Novella fins al Monestir Budista. D'aquí deixarem els carrers girant cap a l'esquerra fins a Corral Nou. Passem per costat de la masia, i a pocs metres diem adéu a l'asfalt i prenen un camí prims de pujada que ens durà fins a Jaques. Sereu al bell mig del Garraf més autèntic. No hi ha pèrdua, un camí una direcció, cap a les Solius.

Com arribar a la Plana Novella. És el mateix camí que per anar a Campgràs fins al Pla de Querol. Cal continuar per la carretera estreta que sense bifurcacions us durà directes al Plana Novella. Només arribar hi ha un dipòsit d'aigua a l'esquerra i un carrer. Allà hi serà l'avituallament.

A4 - Les Solius  (G48) UTM: 31T 406.845 / 4.573.854
G45---> Punt quilomètric: 33.790 m.  Hora de Tancament: 14.30 h.
Hora de dinar: Entrepà de botifarra, fruita i beguda com: aigua i vi.
Un bon moment de prendre's una mica de temps i dinar. Us espera una boníssima botifarra i, el millor, la podreu pair bé perquè després tindreu un quilòmetre de baixada. Després una pujada còmode ens farà carenejar la serra de la Guàrdia que ens durar fins al proper control.

Com arribar a les Solius. L'accés està restringit a l'organització, de manera que no hi ha cap opció més que caminant. Si aneu en vehicles, Corral Nou és el darrer accés abans d'arribar al control de les Solius i, un cop passat el control, el següent punt accessible és el creuament que fa el recorregut amb l'eix Begues - Plana Novella a la zona de la Massaneta.
A5 - La Clota  (G48 - G21) UTM: 31T 441.140 / 4.574.063
G45---> Punt quilomètric: 40.400 m.  Hora de tancament: 16.45 h.*
G21---> Punt quilomètric: 12.915 m.  Hora de tancament: 12.30 h.
 Una mica d'energia: queviures, fruita i beguda. Per la G21 l'hora de l'entrepà, embotit,...
Som-hi que ja queda menys i a partir d'ara tot serà baixada. IMPORTANT G48: A les 16.20h es farà revisió obligatòria del material exigit a la prova. En cas de no dur llum, no es permetrà continuar sota cap concepte. En cas contrari, l'hora de tancament serà les 16.45h.

Com arribar a la Clota. La pista per arribar-hi està barrada i l'aproximació és un parell de quilòmetres caminant. Sortint de Gavà cal pujar cap a Begues i anar pel vial. A la tercera rotonda girarem cap a l'esquerra, cap al cementiri i al Parc del Garraf. Aquest és l'eix Begues - Palau Novella. El camí és tot recte, primer amb asfalt i en arribar a la part superior es convertirà en pista. Deixem a l'esquerra la pista que porta al cementiri i agafem el següent a l'esquerra fins al final, on trobarem la cadena. Des d'aquí al control cal seguir les marques de GR blanques i vermelles.

A6 - La Sentiu  (G48 - G21) UTM: 31T 413.514 / 4.573.005
G45---> Punt quilomètric: 45.500 m.  Hora de tancament: 18.00 h.
G21---> Punt quilomètric: 18.187 m.  Hora de tancament: 13.35 h.
La darrera empenteta: queviures, fruita, beguda i llaminadures.
Com aquell que diu, queda només la recta final.

Com arribar a la Sentiu. Des de la mateixa sortida, a la plaça Balmes, no hi ha pèrdua. Cal anar tot recte superant varies rotondes, la primera la de la piscina, la segona més amunt la dels bombers. Aquesta és la carretera de l'abocador. Uns dos quilòmetres més enllà, hi ha revolt a dreta i ja no prenem el revolt d'esquerra, prenem un carrer ample que puja recte dins l'urbanització, carretera de la Sentiu. Per agafar la pista, cal trencar carrers per dins la urbanització. Seguiu els passos. Al cap damunt del carrer prenen a la dreta el carrer de la Cova Fosca, girem a l'esquerra cap al carrer dels Brucs, de nou a l'esquerra per l'avinguda de la Munytanya, ara a la dreta cap al carrer Farigola i, finalment, a la dreta pel carrer de l'Olivera. Anem a la dreta per la pista de la Falconera i a uns 300 metres trobareu l'avituallament. COMPTE, us trobareu els MARXADORS a prop de l'avituallament.
ARRIBADA, GAVÀ (G48 - G21) UTM: 31T 416.210 / 4.572.957
G45---> Punt quilomètric: 48.980 m.  Hora de tancament: 20.00 h.
G21---> Punt quilomètric: 21.370 m.  Hora de tancament: 15.00 h.
Hora de recuperar forces: queviures, fruita, aigua, vi i refresc. Pels corredors: botifarra o entrepà. És l'hora de dinar G21, la botifarra us espera.